2 yıl önce düşük yapmıştım. Geçen ay adetim gecikti beta verdiğimde 400 küsür çıktı dr beta kontrolü önerdi. Kasıklarımda çok ağrı oluyordu. Betam düzenli artış gösterdi keseyi gördük ama kalp atışı duyulmadı. Haftaya kontrolüm var. İnşallah kalp atışı duyulur ve sürecin sonuna kadar sağlıkla gidip, sağlıkla kavuşabiliriz. Tavsiyem bol su iç ve dinlen. Yolculuk ev işi vs yapma. Bol bol dinlen