Sevil5757 6+1 günlük hamileyim kızlar kese 4.5 gunlukken gözüktü salı günü randevum var inşallah kalp atışını duyarım
Rappunzell Sevil5757 ben bugün 6+4 oldum ve gittiğimde kalp atışını duydum. Kesem 18 mm bebeğim de 0.5 m falan çıktı. İnşallah sizde duyarsınız. Çok güzel bir his
Tobeshh Sevil5757 bende 6. Haftayım önümüzdeki çarşamba randevum var kalp atışı için gidicem hepimiz için hayırlısı olsun inş 🙏
Sevil5757 Insalah duyarız içim rahatlicak 3tane düşüğüm var oğlumdan sonra korkuyom kaşık agrisi normal dimi kızlar
Rappunzell Sevil5757 benim de 4 düşüğüm var ne yazıkki. Oksapar iğne kullanıyorum. Onun yanında coraspin ve progestan da kullanıyorum.
Rappunzell Ftm55 normalde baktı karından duyduk. Çok şaşırdım bende. Duyacağımı düşünmemiştim açıkçası ama o ses kulaklarıma geldiğinde öyle bir rahatladım ki dedim Allahım sana düştüler olsun. İnşallah kucağıma da sağlıklı bir şekilde alırım yavrumu.
Rappunzell Ftm55 valla bende hiç bir belirti yok arada sırada vuran kasık ağrısından başka. Birde sürekli yorgun haldeyim o kadar. Umarım mide bulantısı başlamaz en çok korktuğum şey
Ahsen333 Merhaba 7+4 düm bayramdan önce az duymuştuk kontrolde bayramdan sonra yine gel demişti haftaya ğazartesi gideceğim
1kbrcicekz Bnde bugün 6 haftalık oldum kontrole haftaya gitmeyi düşünüyorum garanti olsun 7. Haftada duyarım inş