minikgirl23 Merhabalar. Tüp bebekle 16+2 hafta hamileyem. Ev işleri yeni yapmaya başladım. Amma korkuyorum bir şey olacak diye. Siz ev işleri yaptınızmı?
Gzd11gzd minikgirl23 Çok abartmadan hafif işleri yapabilirsiniz ama perde asmak ,supurge yapmak ,cam silmek vs bu tarz şeyleri yapmayın bence.
ipekmom_ minikgirl23 ben ufak tefek şeyler yapmıştım mini dik süpürge ile görünen yerleri süpürdüm toz falan alıp wc duş temizliyordum ütü çamaşır vs yaptım hep ama ağır bişey kesinlikle kaldırıp itmedim eğilmedim bir sorun olmadı bende çok şükür
Hnd3535 minikgirl23 tüp bebekle bende hamileyim. Tüp bebekle hamileyiz diye diğer gebelerden farkımız yokki. Normal sıkıntınız yoksa ginlük işlerinizi yapabilirsiniz kendinizi kasmayın normal hamilesin sende diğerleri gibi demişti doktorum.