Merhaba ben ortalama 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Ancak ultrasonda bebek gözükmüyor ve vajinal ultrasonla bakıldığında da düzensiz bir kese göründü. Bebek veya kalp atışına dair hiçbir şey yok. PROGESTERON verdi doktorum. Böyle bir durum yaşayıp sağlıklı doğum yapan oldu mu?