edadm ben karnımda üç aylıkken kaybettim bebegimi agrım vardı gitmedim bilemedim ne olucagını,ama siz yapmayın nolur kaç aylık olmus bak en ufak bıseye git nolursun okudukca üzülüyorum gidin ya gidin en ufak kasık agrısına bıle giidn aklım kalıcagına param gitsin gerekırse ayaklarım kopsun ya ne bılım keşke bende gitseydım diyorum😭