uzcn sen bence korun o ay ne olur ne olmaz . Şöyle düşün gebelikte prolaktin hormonu yükseliyor benim 92 mesela şuan, gebeliğimin ilk haftalarında da böyle yüksekti. Ben onu ilaçla baskılarsam vücut çelişkiye düşebilir. Çünkü gebelikte zaten yükselen bir şeyi ben ilaçla düşürmüş oluyorum bunun da neye sebep olabileceği belli olmaz hiç. En iyi yol içininde rahat etmesi için korunmak gibi gözüküyor