Kızlar betam düşmüş pazartesi 1976ydi tüp bebekle hamile kaldım bugün 4+4gunluktu sabah kanamam oldu düşük riski var dedi doktor ama şuan ne lekem var ne kanamam betam 1081 e düşmüş cuma tekrar görecem dedi artık artmaz demi ama düşük de yapmıyorum anlayamadim yaşayan var mı boyle