Brlk ben zaten gereksiz bişey almamıştım. Bi de sadeleşme challenge ile baya bi eşya azalttım. Ama evin kullanışlı olması gerektiğine sonuna kadar katılıyorum. Benim şimdiki evim büyük ama hiç depolama alanım yok, odalar 5gen, 6gen filan. Hiçbi şeyi düzgün yerleştiremiyorum. Her şey gönlümüzce olsun 🙈❤️