Tubag1 Kızlar nasıl geçiyor ödem ayaklarım balon gibi oldu yaşayan var mı bugün 3. Günüm neler yaptınız ?
Kirmizibalik1 Tubag1 benimde oyle ya sezaryenden sonra artti 1 temmuzda oldum bugun 4 u ve ayaklarım ayagq kalkinca balon oluyor. Bobrek agrim vuruyor bazen bide iserken aciyor 😮💨
Busrata33 Tubag1 geçiyor serum ve ilaçlardan dolayı olmuştu benimde hamileyken hiç ödemim olmamasına rağmen,bol su tüketin
Ebraz Ben 29 haftalık hamileyim ve ayaklarım ödem toplamaya başladı ayakta kalınca biraz hemende ağrıyor çok sinir bozucu bişey ya doğumdan sonra geçer herhalde geçmiyormu kii 😒
Kirmizibalik1 Tubag1 agrim bugun daha azaldi baya azaldi yatakta yan yatabildim ilk defa tam olmasada.. parol ve bi antibiyotik verdi doktor onlari iciyorum sabah aksam parol iyi geliyor
Atss0000 Tubag1 benimde oyleydi normalmis canim bol su ic 10 gune kadar gecer dedi doktorum ama yinede bi tansiyon ölçtür