Admzdlkurt İyi geceler kızlar 27haftadayız hala birşey almadık geçmi kaldım siz kaçıncı haftada alışveriş yaptınız bebeginize💕💕
Calasun Admzdlkurt gec degil ama artik ufaktan baslamalisin🤭 cunki bitmiyor eksikler detaylar cok fazla
KaderAdnan Admzdlkurt bende 28haftanın içindeyim başlamadım desem yeridir hiçbişey yok 😂 önce odasını alıcam bu ay başında sonrası kolay ☺️
Elfnannesi Admzdlkurt ben 26.haftamdayım kıyafet olarak bütün eksikleri bitti nevresim takımı Havlu Detarjanla küvet setinide aldım
Englishteacher 25. Haftaya girdik nerdeyse herşey bitti. Kıyafet hiç almadım annem sürekli alıyor kıyafetlerini. Biz ilk arabasını ve anakucağını aldık indirimde bulunca gerisi geldi zaten. Oda yapmıcam şimdilik 6aylık olunca alcam odasını. Beşiği tahterevalli milan aldık hem anne yanı hem büyük istedik ki 4 yaşına kadar fln kullansın. bu indirimlerde de denk geldikçe aldık herseyini. Kapı süsü hastane çıkışı falan kaldı işte kapı süsünü eşim oda yaparken yaptıralım diyor ama karar veremedim bakalım ☺️ Bi de kamera konusu var henüz karar verebilmiş değiliz. Bence başlayın siz de herşey hemen alınmıyor denk geldikçe alıyor insan
CansuCaTurkmen Bizde 27 olacağız bizde birşey almadık daha Allah kısmet ederse 30.haftada herşeyini bir anda toplu almayı düşünüyorum sonrasında ne zaman yıkarım ütülerim kaldırırım diye düşünmem hemen herşeyini yıkar ütüler yerine yerleştiririm.
Efuli53 Admzdlkurt biz 22haftalık olduk. 1ve 2numara bez ıslak mendıl stogu yaptık 😂 giysileri falan da tamam. Bez indirimlerni takip edip al bence
Ezgitpc Admzdlkurt 27+4 teyiz 😊anne yanı beşiği, Bebek odası, elektrikli ana dizi,arabası, kıyafetleri çantası,hastane organizasyonu,yeni doğan fotoğrafçısı herşey hazır birtek kıyafetlerimiz yıkanıp çantamız hazırlanacak 🙋🏻♀️🧿
Eraa 19 haftaligim odasini kuvetini 10 lu hastahane cikisini 5lisini havlusunu agiz mendilini battaniyesini ve bi kac tulumunu aldim
Pinar38 Admzdlkurt 29+2 olduk bitti sayılır herşey Odası mobilyası bebek arabası puseti kıyafetleri a dan z ye herşeyi tm hatta dün miniğimin kıyafetlerini yıkadm bile mis gibi oldu bi hastane çantası ve loğusa pijamaları alcam son ay çok ağırlaşırım o zaman da yan gelip yatcam
Yaseminhan Admzdlkurt 24 haftaligiz bizde .. odasını ve bikac kıyafet hediye geldi şimdiden.. Bide bugün bebek bakim çantası ile biberonlarini sipariş verdim kulak çöpü,deterjanini ve süt arttirsin diye bitki çaylarını aldım.ivir zıvır unuturum diye aklıma geldikçe alıyorum..