Kubrakarahan Sabah 25. Haftada sancı diye post açmıştım az önce kum döktüğümü öğrendim 😮💨Sizlerde nasıl bu durum doktor bol bol su önerdi🥲
Tlyyyyy Kubrakarahan merhaba bende çektim en başlarda maalesef yarım limonu bir bardak suya karıştırıp içmemi söylemişti doktorum ama tabii tansiyon sıkıntısı yoksa.
Kubrakarahan Ebraz hadi ya doktorum bana da öyle dedi bol bol su içiceksin dedi bu kendi kendine geçmezmi ki