AybarsUmay_ Bana başta 3 aya kadar kullanacaksın demisti doktor 12. Haftamda bitmişti bende sormadan bıraktım 😂
Ayazmom_ e ben 17. haftama giriyorum hala kullanıyorum bende mi bir terslik var acaba bir sıkıntı olurmu ?
Hilalcikkk Bazı internette ki doktorlar bebeğin folik asit ihtiyacı 4.haftada son buluyor demişlerdi bazı arkadaşlarım yine hiç kullanmıyor bende düzensiz kullandığım ıcın bıraktım