Kızlar 37+6 dan selamlar 10 Temmuz pazartesi doğumum var nasipse ama aklımda sürekli kötü senaryo ve düşünceler dönüyor kendimi alamıyorum rüyalar görüyorum benim gibi doğumu yaklaşıp aynı olanlar var mı yoksa anksiyete bozukluğu mu yaşıyorum cidden kafayı yiyeceğim ya şöyle olursa ya küveze girerse ya kötü bir şey olursa diye diye bitirdim kendimi🥹