Mine271992 ilk oğlumda aminyonsentez testi yaptırmıştık, 4 te 1 düşük ihtimali var doktorlar bunu söyleyerek rıza alıyorlar zaten. Çok şükür bizde öyle bir durum olmadı, testlerin hepsi temiz çıktı ama bebeğim hasta doğdu ve vefat etti.. genetikte böyle bi hastalık olmadığını öğrenmiş olduk sadece. Şimdi 2. Ye hamileyim 34. Haftamız sağlıklı elhamdulillah..