Ziynet_ece Doktorum 38 haftalık olmasına rağmen karnın küçük dedi ama çocuğun gelişimi 1 hafta önde. Kızlar yorumlar mısınız ?
Sssaaa3 Ziynet_ece bebeğe kilo almışsın canım demekki ne güzel işte bebek sağlıklıysa bi sorun yok bence
ilkheyecanim96 Ziynet_ece bu söyleyeceğim senin için geçerli olmaz tabi ama eltimdr çyleydi ve bebeği küçük doğdu
asyasemin Bence çok şanslısınız. Bebek te sorun yoksa karnınızın küçük olması sizin rahat bi gebelik geçirmeniz demektir