kahvesever__ Arkadaşlar gece olunca asla yatamıyorum sıcaktan değil sağ dönüyorum yok sola dönüyorum yok sonra bir kaşıntı tutuyor daha asla uyamıyorum benim gibi olan var mı neler yapıyorsunuz çaresi var mı acaba
Yazmelegi_ kahvesever__ hem sıcaktan uyku yok hem ağırlaştım dönerken zorluk çekiyorum öyle uyku yok bel ağrısı desen zaten ayrı bir çözüm bulamadım
Ebraz kahvesever__ ayy bende sıcaktan yatamıyorum ayaklarım yanıyor resmen bide 29 haftalık hamileyim artık ondan dolayıda rahat yatamıyorum ne olucak bilmiyorum hamileliğin son 3 ay ayı tam yaz sıcağına geldi
Pinklove kahvesever__ bende de huzursuz bacak oluştu, bacaklarım atılıyor kendi kendine uyuyamıyorum😬
bsrabrna kahvesever__ bizde 33+1 olduk bizde uyuyamıyoruz maalesef 10 dk da bir pozisyon değiştiriyoruz. Ve bende de kaşıntı oluyor nedense 🥹🥹 biz bu halde uyuyamıyorken bebetolar geldiğinde bu sıcakta nasıl rahat edecekler acaba 🥹
Eylempyrz Ebraz benim de aynı ya sabahları yine vantilatör açıyorum yatıyorum karşısına ama geceleri dayanamıyorum napıcaz biz 3 ay🥲
kahvesever__ Yazmelegi_ bende aynı şekilde zamanında doğsun inşallah 🙏 birde sıcak dayanılacak gibi değil
kahvesever__ Yazmelegi_ amin saolun evet oğlum var baya zor oluyor ilk gebelik gibi değil ikinci dinlenemiyorsun uyamıyorsun rahat rahat
JaleTogrul kahvesever__ 2ci gebeligim . ilkinde de 6. aydan sonra boyleydi ya resmen zulum .. saat basi sebepsizce uyaniyorum yine ilkinde yorulmuyordumm.. oglum yoruyor gun icinde cok sukur onun gece uykusu iyi ama zaten ben uyuyamiyomki 🥲🥲
Seher_okan120820 kahvesever__ uyku nedir 2 aydır unuttum resmen saat başi uyanmalar sabah 5 de bir kalkıyorum sonrası yok zaten artık karnima sığmadıgi için yan yatınca yatağa bi yeri denk geliyor canım yanıyor reflü sorunu çok terlemek ödemden gerginleşen etlerimin kaşınması vajinada yoğun ağrılar oyy daha birsuru şey sağlıkla gelsin de biran evvel başka bisey istemiyorum
Seher_okan120820 kahvesever__ Allahtan çok yaza denk gelmiyor bu çektiklerim biticek az kaldı son haftalarım şükür ay kategorisinden çıktım Allah her birimize sabır versin hiç kolay değil
MinikMucizemm23 kahvesever__ bende 2 gündür falan öyleyim hiç bisey yokken bir anda uyanıyorum gözümü bile açmıyorum uykum kaçmasın diye ama yok uykum kaçınca da sağa sola dönüp duruyorum hamileyken de dönmek çok zormuş 😂 daha küçük minnoşum ama içerde çorbaya döndü yavrum 1 dk geçmeden dönüyorum ben çok deli yatarim bide napcam ilerde bilmiom önceleri derin ve aralıksız uyurdum şimdi noldu bana ya 🤦🏻♀️