Kızlar merhaba iki aydır oluyordu zaten bu durum yürürken birden batmaya başlıyo ve yürüyemiyorum çok zorlanıyorum. Dün de oldu kayınvalidem yanımdaydı çok korktu bişey olmaz hep oluyo dedim anlamıyo doktora sor dedi mesaj attım doktor cevap vermedi🤣 var mı bu konuda düşünceleriniz siz yaşıyor musunuz?