gozde27 canım anestezi hakkında bilgim yok ama ben öksürükten çok çeken birisiyim, doğumdan sonra da çok çektim sezaryen yerim çok acıyordu şöyle geçiriyorum ben 2 diş sarımsağı ezip Bi bardak sıcak sütle karıştırıp içiyorum boğazımı biraz yakıyor 3 günde kesiyor, her gün 1 bardak olacak şekilde başka türlü geçiremiyorum öksürüğü yoksa Bi dene istersen