Zeyna01 Kızlar merhaba 1 Haziran son regl tarihim pazartesi hamile olduğum öğrendim. Beta değerim 578 çıktı bugün sizce iyimi beş gün bugün regl gecikmesinin inşallah yarın tekradan kan vereceğim iki katına çıkar umarım.🙏💖
Mcz-01 Zeyna01 merhabalar testi bgun verdiyseniz 2 gün snra yani cuma vermeniz gerekir. 2 günde 2 kar artması gerekiyor sağlıklı bir gebelk ise inşallah öyledir
Yazmelegi_ Zeyna01 iyi olup olmadığını anlamak için 2 güne bir artısı takip etmek gerekir 🌸 ama değeriniz şuan yine de iyi artış ta iyi olursa sıkıntı olmaz
Zeyna01 Mcz-01 Merhaba testi dün verdim sağlık ocağına veriyorum dün verdiğim için bugün çıktı sonuç salı verdim bide Perşembe vereceğim sonuç cuma çıkarsa diye