aycicegi22 korkmayın inanın öyle kolay ki iğneler çok rahat hissetmiyorsunuz bile yumurta toplama 20 dk sürüyor baygın oluyorsunuz uyanınca öyle sersemlik de olmuyor günlük hayatınıza devam ediyorsunuz transfer de alttan muayene gibi ama heyecanlı olduğunuz için ve gördüğünüz için ultrasonda aklınız oraya kaymıyor sonrasında da hiç bir rahatsızlık olmuyor belki 10 dk ağrı sonra kendi geçiyor 2 gün istirahat sonra normal hayata dönüş ki ben 2 gün bile dinlenmedim dayanamadım hatta daha hastanede panik atak geçirdim 3 saat yat dediler diye sonrasında çok ağladım kesin tutmadı hastanede dinlemedim hemşireleri diye 😀 alttan muayene de bende vajinusmus var her seferinde çığlık attım ortalığı ayağa kaldırdım ee ne oldu hop kalktım ayağa geçti gitti her seferinde of acıyacak dedim doktor konuştu sakin ol hızlı olacak dedi bitti gitti tüm işlemler toplam 15 gün sürmüyor he transfer günü sistit oldum idrara sıkışık olmak gerek sistit olunca ağrı oluyor sıkışınca hem ağladım hem güldüm hemşireler dedi ki senin tutmama şansın yok çok pozitifsin en önemli unsur bu dediler yüzde 40 diyip çift embriyo transfer ettiler ikisi de tuttu hiç belirdim yoktu erkenden test yaptım negatif çıktı yani olabilecek tüm olumsuzlukları yaşadım 😀