Bugün kontrole gittik ve bebeğimin boynuna 2-3 kez kordon dolanmış. Doktor normal doğuramayabilirsin dedi ve kararı bana bıraktı. Daha çok sezeryan taraftarıydı bebek kanalda sıkışabileceği için. Bu şekil olup normal doğuran var mı? Ne yapacağımı bilmiyorum kafam karışık. Ben hep normal doğuracağımı hayal edip ona göre plan yaptım 🤷🏻♀️ 37+1