eylmz kusmamak için kendini tutma çıkacak olduktan sonra çıkacak zaten ilk üç ay zaten bebek kandan besleniyor yani ciddi kilo kaybı olmadigi sürece bir sorun teşkil etmez diye düşünüyorum oflumfay zofer içtim ki ciddi yan etkileri vardı bana karşı ama.con sıvı kaybı olduğu için serum artı zofer kullandım 4 ay boyunca oğlum şükür 3.600 doğdu o kadar kusmaya dediler bu çocuk 2 kilo bile doğmaz ama.ben öyle.kotuydum.ki bebeğim kalp atışları bile yavaştı doktor bebek kendini dusururx dedi vs vs her aksam serum alıyordum smdi supriz hamile.oldugimi öğrendim 5 sene sonra bundafa 5 haftalık başladı bulantı.kusma.ki.test yapmadım ama.deidm.hamileyim.oyke de çıktı doktor bu defa prilam verdi akşam 2 sabah 1 içiyorum çalışıyorum ve gerçekten koku hassiyeti kusma bulantı çok zor geviyir özellikle akşam 7 den sonra benm için çekilmez hal alıyor mutlaka.kusma oluyor kusarken kasigim.dahi ağrıyor dua ediyorum bir an önce geçsin diye çünkü hamilelik diyince bile sırf bundan korkan ben gene aynı şeyler eşime günah evde yemek dahi yapamıyorum peynir domates ekmek yemekten bunaldık 2 aydır ama.naoalim.gececrk yani ilaç takviyesi asla ayakta kalamazdim bir saat geç içeyim hapı o gün zindan oluyor sen düşün