Papatyanaz Doktorum başı biraz büyük dedi ama normal doğuma engel olmaz dedi kafamı karıştırdı biraz bu durum kilosuda 3 buçuk nasıl olacak bilemiyorum 38 haftaliğiz korktum biraz nasıl doğurcam diyee😭
hunilimom Papatyanaz benim büyük kız da kafası buyik dogmustu 41+1 de 3840 Gr 53 cm doğdu ama hiç zorlanmadim ben
murvet_98 39+3de doğum yaptım benim bebiş 2770 kiloydu kafası normaldi yani küçücüktu ben yine zorlandım kesi atıldı oylelikle çıktı yani sizinki de öyle olur zorlarsa eğer ufacık bı kesi atılır ki hissetmiyosunuz zaten sonrası basit çıkıyo