incigul45 Kızlar 34.haftada idrar yolu enfeksiyonu geçiyorum çok ciddi halsizlik yaptı bende var mı yaşayan??
Nur-0101 incigul45 Bende 19 haftalık gebeyim geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu ve idrarda kan atımı var ne olcak bilmiyorum cuma günü randevum var
Mystery_ak incigul45 tek çözümü bol bol su içip idrarınızı tutmamak küçük yaştan beri yaşadığım sorunu anca bu şekilde atlatabiliyorum ilaçlar vs anlık kurtarıcı tek çözümü bol bol su
incigul45 Bende bugün gittim antibiyotik başladı enfeksiyon için ama gidene kadar ciddi sıvı kaybı yaşamışım o yüzden aşırı halsizim sende bol bol sıvı almaya dikkat et canım