Yemin ederim resmen deneniyo gibi hissediyorum kendimi 😂😂 Aşırı isterken öğrenmeyi asla öğrenemiyorum 😂 14 haftalıkken baktık bacak arası boştu %80 kız dedi.Kesinleştirmek için 3 ayrı doktora gittim üçünde de göstermedi . Bugün dayanamadım yine gittim 17 haftalığız doktor baktı kordonla karıştırmıyosam eğer %80 erkek dedi. Ultrasona göre 18 haftalık bebeğim önden gidiyor koca bebiş oldu hala öğrenemiyorum , sizin %100 diyen doktorlarınız nasıl %100 diyebiliyor benim gittiğim 5 farklı doktor niye diyemiyor anlamıyorum 😂