Bulutunannesii Tekrardan Merhaba. Hem hayırlı hem geçmiş olsun demek isterim öncelikle. Umut ediorum ki bebeğinizi hemen çıkartır ve koynunuza alırsınız. Öncedende dediğim gibi Sibel Hanıma gidiyorum daha yolun başındayken sormak istiyorum size Sibel Hanım donanım bakımından nasıldı size göre? Bu süreci onunla nasıl geçirdiniz?