Merhaba arkadaşlar dün kontrolüm vardı 37 haftalık hamileyim doktorum suyumun azaldığını riske atamayacağını ve büyük bi ihtimalle haftaya suni sancıyla doğurtacağını söyledi. Bende o zamana kadar suni ile değilde kendi sancımla doğurmak istiyorum çünkü bu 3 doğumum 2 si suni ile oldu. Sizler kendi sancınız gelmesi için neler yaptınız?