Ummhny doktorunuz yanlış yönlendirmiş olabilir ben 72 iken öğrendim , banada olabilir dediler ama benimde değerlerim sizin gibi ilerledi hemen hemen , şuan 7 haftalık gebeyim bugün gördük bebişimizi çok iyi sağlığı yerinde dedi doktor , bence kendinizi strese sokmayın biraz rahatlayın , birde her gün kan vermeyin 2 günde 1 verdiğinizde daha iyi sonuç alıyorsunuz ben öyle yaptım 1 haftada 3 defa kan verdim 🌸 inşallah sizinde sağlıklı bir gebeliğiniz vardır