Arkadaşlar saçım bakır rengindeydi, 11 haftalık gebeyim yaklaşık 4 aydır saçlarımı boyamadım ve tabiki alttan dipleri geldi neredeyse 4-5 cm , boya kimyasal okey, bakır için açıcı gerek, o kadar uğraştansa de en azından kahverengi kına fln sürsem saçıma , biliyorum sonra dönüşü zor olacak ama riske atmadan güzelce ne yapabilirim , hamile iken boya ya da kına yapan var mı