berenisko Doktor normal diyip eve yolladı ama kasılmalarım oluyo yani çok mu normal doğum hiç mi yakın değil anlamadım 😂😂
Deletedmom_116 berenisko çok yakın doğumun takiple kendini doktorlar dalga geciyo başka doktora gitmeni öneririm bend egittim doktora acile normal dedi ama ben ağrıdan ağlıyorum istemsizce Bana dogurmazsin dedi Öğlen bende sabahına doğurdum🤣🤣