Bsrakyc59 Anneyiim46 37+1 iz ve her hafta gectikçe ağırlaşan vücudumu tasımakta zorlanıyorum. Bel ve sırt ağrıları mahvediyor beni
Selim_Alparslan Anneyiim46 bende 23+2 haftalığım canım 2 gündür kendimi çok yordum belim çok ağrıyor regl olacakmış gibiyim sanki 😞birde arabayla seyahat ettim daha dönüşü var bunun , gidince direkt doktoruma gideceğim zaten kontrolüm var 😞 çok korkuyorum inşallah kötü bir şey olmaz
Maviii Anneyiim46 artık dönem dönem regli ağrılarınız gibi ağrılarınız olacaktır, bu dönem yalancı sancı ve ağrılar dönemi.. endişe etmeyin bende bel kasık ağrısı derken 39. haftaya kadar geldim şu an tık yok
Eymenikoo Bsrakyc59 Bugün tam 37 olduk aynı durumdayım..Oğlum olacak belim kopuyor bir de sol kaçam bir haftadır aralıksız ağrıyor parol içiyorum kısa süreli fayda ediyor..Yürüyemez oldum çok kötü 😳
Bsrakyc59 Eymenikoo ellerde şişme varmı ? Sabahları ellerim şişiyor açıp kaptmakta zorlanıyorum. Prmaklarımın eklem yerleri cok ağrıyor 🙄
Eymenikoo Bsrakyc59 Evet var , magnezyum hapı verdi dr ama kullanmadım kabız yapıyor beni.Kasılmalarım da sıklaştı daha Cumartesi dayanamadım acile gittim hatta..Ama bunlar yalancı deyip gönderdiler Allahım gerçek sancıları düşünmek bile istemiyorum 🙈
deletedmom734 Eymenikoo bende 37+4teyim kasılma yaşamadım hiç nasıl oluyor aceba?? Arada çok bariz bir şekilde ayırt edebildiğim gaz sancımdan başka ne karnımda ne kasıklarımda ağrım olmuyor hiç sadece bazen bebeğim poposunu iyice kasarak dışardan bile görünecek kadar karnımı yamultuyor hepsi bu... bu yaşadığım kasılmamıdır?? Yoksa normal bir bebek hareketimi??
Eymenikoo deletedmom734 Regl olduğum dönemde yaşadığım sancılar gibi oluyor ama bunda bebek sert bi şekilde bir yere toplanıyor vajinaya baskı yapıyor sanki tuvalet ihtiyacın varmış gibi oluyor ama aslında yok yanii..Ben nefes alamadım geçen gün duşa girdim geçmedi o yüzden acile gittim açıklık yok bebek iri deyip geri gönderdiler.. 🙄Acı eşiğim çok düşük bu arada 🤐
deletedmom734 Eymenikoo benimde acı eşiğim çok çok düşüktür asla dayanıklı birisi değilim olamadım çevremde hep mız mız diye adlandırıldım bu yüzden hatta:((( bebeğim benimde toplanıyor bir yere ama ağrı yok tuvalet hissi hep var aşağıyada baskı yapıyor kimi zaman minicik vajinada bir iğne batırılmış hissi gibi bir acı oluyor ama hepsi bu... ağrım hiç olmadı bebek zaten kafasına estiği zaman popoyu cortlatıyor bir yerden ama sanırım bu kasılma değil Maviii
Eymenikoo deletedmom734 Ben 33.haftamda o kasılmalar yüzünden hastanede yatmıştım ciğer geliştirici iğne yaptılar serum filan verildi.Hatta 1 cm açıklık vardı neyseki şimdi zamanım doluyor endişe etmiyorum erken doğar diye.