Mutluemos Melo-fndkc Rabbim hayırlısı ile nasip etsin inşaAllah sağ salim sağlıkla kucağınıza alın Rabbim size vatana millete hayırlı Salih evlat nasip etsin inşaAllah acısıyla imtihan etmesin inşaAllah
Melo-fndkc Mutluemos ne güzel dua ettin Rabbim razı olsun senden. Senin de bebişin hayırlı evlat Rabbine anasına babasına itaatkar evlat olsun 💕💕
duriskonunannesi usenmedimyaptimbirvelet duru isminden uzak durun kızımın adı duru ve ne kadar duru isimli bir kız çocuğu görsem benimki gibi , kesinlikle çok hiperaktifler, zeki oluyor olabilirler ama şeytani zekaları var şimdiden bizi parmağında oynatıyor onun kölesi gibiyiz 😬
usenmedimyaptimbirvelet Mucizemolsunn ayy kız bunu da çok beğendim selimim abi falan mı olcak oy yavrum 🥺
Mutluemos Melo-fndkc aminn Allah razı olsun cümlemize Rabbim bu duyguyu bekleyen herkese nasip etsin inşaAllah
Melo-fndkc Bulbulyuvasi dün oldum kanki. Hiç açılman yok dedi nstde de çıkmadı sancım. Hatta açılma olsun diye fitil verdi bakalım bu gece başlıcam. 41e kadar beklerim dedi çünkü. 41e kadar gelmezse ya suniyle ya sezeryanla alırız dedi.
Bulbulyuvasi Melo-fndkc sen özelde misin benim 1.5 açılmam var bana 42ye kadar yoku var dedi bebek de 3400 bunaldım artık ya
Melo-fndkc Bulbulyuvasi he özeldeyim ya benim bebe bi de küçük 2.960 kilosu. Ben de çok bunaldım sıcaklardan daha zor hamile halinle valla. Bi de millet çıkınca daha kötü dursun dursun diyo sinir oluyorum ya
Kbrakblut usenmedimyaptimbirvelet Esma çok güzel huylu hanım oluyor . Ama benim kızımda babasından geçen biraz sinir var onun dışında çok akıllı ve uyumlu bir çocuktur . Ayrıca öğretmenim şimdiye kadar karşılaştığım tüm Esma öğrencilerimde hep aynı özellikleri gördüm 😇
aslanprenses_ Ben kızımın adını Sude koymak istiyorum. Acaba Sude ismindeki bebekler, çocuklar uysal oluyor mu? Tanıdığınız var mı 🥰
usenmedimyaptimbirvelet aslanprenses_ sude isminde yakın arkadaşım vardı ondan çok büyük kazık yiyince artık ismine bile tahammülüm yok ya 😩
Bulbulyuvasi Melo-fndkc yavrum kaşar falan ye ceviz içi falan. Yine iyi tabii kilosu ama şöyle bir 3200ü geç sende zaten gelecekleri yok bari tonton olsunlar ele avuca gelsinler. Of 42ye kadae beklemek istemiyorum valla çakcam ağızlarına sen özeldeysen açılman olsa suni alır gene doğurursun ben devlette ne yapayım yavrum umurlarında değilim resmen :((
Mutluemos cokkasmabeabi ohhhh ne kadar güzel kınamak istemiyorum başıma gelmesin 😂😂 oh oh ne güzel ne güzel 🥲🥲😬
Melo-fndkc Bulbulyuvasi kanka suni mahvediyormuş ya öyle deme. Kendi sancılarını beklemek bence en güzeli 🥹 strese girmeyelim ya vakti saati ne zamansa o zaman gelecekler