Kızlar 2 temmuzda beta 2438 çıktı bugüne randevum vardı geldim kese göründü 1 hafta sonra yine gelmemi söyledi ve kan almadı zaten kese var diye bende içime sinmedi acilden girdim kan vermek için çok sıra var ama sizde kan vermelimiyim?
Birde önceki doktorum folidoce verdi memnun değildim o doktordan bugün ki doktora sordum 400 üzeri folik asit önermiyorum o yüzden diafol verdi hangisini almalıyım ?
Bir düşük yapmıştım o zamanlar imom kullandım şuan kullanmıyorum hiçbirşey sizin önerdiğiniz nedir ?