Elbette geçiyor..Biraz sabır sadece. Kolik olduğu kesin mi ? Başka sebepler olabiliyor çünkü. Eğer sorun kolikse rahatlatma yontemlerini deneyin mutlaka her beslenmeden sonra gazını çıkartın düzenli olarak ılık duş aldırın bol masaj yapın yemeklerinize kimyon ekleyin çayını tüketin gaz damlaları ise yarıyor onlardan alın inşallah iyi gelir bir de bir leğende ya da kova da bebeğinizi oturtun yüzdürün havalar sıcak zaten rahatlar biraz