Bende öğrendiğimde 4 haftalıktı şuan 6 haftaya giriyoruz, ultrasonda daha gözükmedi ama betahcg olması gerektiği gibi yükseliyor ve 2 haftadır bende de aynı “ağrılar ” oluyor tıpkı birazdan adet olacakmışım gibi. Allahım hepimize sağlıkla hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻