Bende kontrole diye gitmiştim 0 sancıyla acilmam 6 cm di ilk doğumumda. Suni sancı vermişlerdi sürekli nst ye baglamislardi ama yine de çok hafif sızlama şeklinde sancım oluyordu suyum da gelmemişti ben hizlansin diye kendim açtırdım suyumu 8 cm de ondan sonra biraz artmıştı sancım illa aman aman sancı çekmeye gerek yok sanırım. Zaten masaya aldıkları zaman sen sancı takip etmiyorsun onlar gördükleri için kasilmayi sana ne zaman ne kadar süre ikinacagini söylüyorlar. İkin ikin şimdi nefes al vs diye. Acilman başladıysa ve 2 gün geçtiyse bı git kontrole olmazsa kaç cm di açıklığın.