Merhaba ben sürekli kontrole gidiyorum ve bebeğim şuan tam 9 haftalık 6. Haftadan itibaren kesem oluşmuştu ve gayette güzel büyüyordu ama 9 haftalık olduk hala ne yolk sac kesesini nede bebeği göremiyor doktorlar bu durum beni inanılmaz üzüyor.Her kalp atışını duyucam diye gittiğimde ne bebeği görebiliyoruz nede kalp atışını.Cuma günü yine kontrolüm var eğer yine görünmese kürtaja gireceğim.Basina böyle birşey gelen varmı?