runkli0606 _Dilan toco sancı düzeyi hiç sancın yok onun yanındakide bebeğin kalp atışları aç karnamı girdin nst ye
acemianneex _Dilan bende her. Hafta giriyorum 2 kere girdim Her zaman uyuyor sanki 10 12 yazıyor. Aç da değilim nedenn oluyor acaba
runkli0606 _Dilan kaç haftalık o kadar düşük olması normal değil hastanede 18 in altında olunca sedyeden kaldırıyorlar bileyler yede gel diyorlar