Kızlar merhaba sat a göre bugün 7 hafta olmalıydı ama doktor kontrolüne gittim bugün ultrason da 4 haftalık görünüyor dedi 2 gün önce beta hcg 13.296 çıkmıştı doktorum kese çok güzel oluşmuş boş gebelik değil kesenin içinde embriyo gelişmeye başlamış ama kalp atışı 2 hafta sonra duyulur dedi beta bu kadar iyiyken sizinde kalp atışını duymadığınız oldu mu merak ettim 🤷🏻♀️