bernaomer7 Merhaba dün 2 ped kadar kanamam geldi hemen doktora gittim progestan iğne yaptı dinlen dedi böyle olup sağlıklı süreç geçiren var mı çok korkuyorum 🥹
e_blue_sky_a bernaomer7 vajinal ultrason mu yaptı? Kese iyi Bi durumda mı. Benim de lekelenme oldu 6da ben de progestan 200 kullanıyorum
e_blue_sky_a bernaomer7 sizin Bayaa kanama gelmiş ama bol bol dinlenin progestan etkisini göstersin ihmal etme ilacı
bernaomer7 e_blue_sky_a evet normal ultrasondan keseyi gördü bebeği göremedi vajinal bakınca bebeği gördü hatta ilk defa kalp atışını duydum . Progestan 2 güne 1 oluyordum . Yeni bi iğne daha verdi ..