Kızlar 26+3 olduk 3 5 zıbın dışında bişey almadım henüz doğum Eylül sonu Ekim başı olucak sivasta yaşıyorum malum havası sert insanı mert derler 😂 yani soğuk memleket. Bebeğim kız bu arada kış olduğu için cicili bicili elbiseler giyemez sanırım ne almam lazım bana yardımcı olursanız çok sevinirim😍