14.haftadayım bazen adet olucak gibi yanlardan bacağa vuran sızı gibi ağrı oluveriyor normal mi? Ve de bayramda filan çok yoruldum ztn ev işleri de oluyor yapıyorum yani yatmıyorum hamileyim diye bel ağrısı oluyor yorulunca …Kanama vs yok çok şükür.bir de aç kalmak hiç gelmiyor ve ayakta durunca bir kötü oluyorum size de oluyor mu?