Merhabalar herkese. 4 hafta 6 günlük hamileyim. Başımdan bir düşük geçtiği için ayaklarım geri geri gidiyor. Kötü bişey duymaktan ödüm kopuyor. Kesenin içi boş gözüküyor haftaya gel dese bile o 1 haftayı kendime zehir ederim o yüzden 6-7 ye kadar dr. Gitmeyi erteliyorum zihnimde. Ama bir yandan gerekli testler ve folik asit kullanımına baslamam lazım. Ne yapmalıyım sizce.. beta 1700 çıktı..