Kızlar geri dönüşleriniz için teşekkür ederim. Bu paylaşımı yaptıktan sonra telefon bozuldu, foruma giremedim bidaha. Sonra telefon işini çözdüm de geri dönebildim 🙏 Önerileriniz için teşekkür ederim. Yeni mahalledeyim ben. Tabii buradan destek alamayınca biraz araştırıp erdener şuvağa gittim. Kötü de olmadı. Zaten çok sorun olan bir kaşım yok çok şükür, biraz toparlama yaptılar. Fiyatta bana makul geldi. En son memlekette 70e aldırmıştım. Erdener Şuvakta 100e aldılar. Şu açıdan uygun geldi. Öylesine ismi cismi olmayan bir yere sordum 150 dediler. İsim yapmış bir kuaför 100 diyince tamam dedim. Pazar konusuna gelince daha deneyimleyemedim ama kıyafet falan duyunca pazartesi pazarından başlıyım incelemeye diyorum 😂🙈 hepinize tekrar tekrar teşekkürler 🙏
ilay05
Melikesen
irem10
cancik