Selam kızlar. Bugün itibariyle bebeğim 36+0 haftalık
Dün doktora gittik bebek makat pozisyondaymış. Başı yukarı gitmiş. Kurbandan önce gittiğimizde her şey yolundaydı. 27. Haftadan beri başı hep aşağıydı. Doktor sezaryen planlayacağız dedi. Sizce başı aşağı tekrar dönmez mi. Ne yapmalıyım?