Rzgrn_Annesi133 Valla canım hiç anlamadım benim attıklarında 11 haftayken bile ne kadar net sen de gördün. Bu şekilde belki anlayan biri çıkar ama net bir pipi yok bence. Sen ayrıntılı ultrasona kadar çok bir şey alma bence 22 haftaya kadar net bir şey demezseler. Ya da bir sonraki randevuna giderken sabah çikolata, meyve falan ye hareketlenir sağa sola döner bacağını açar vs net görür doktor. Özele gidiyorsan renkli usg yapan bir doktor araştırsana siyah usg ile bakan da aynı parayı alıyor. Ben 2 doktora gidiyorum ikisi de özel, biri siyah biri renkli ultrason. Renkli olanda tabii ki bebişler daha net görünüyor yüzü gözü. 17 haftada yüzlerini net görmeye başlarsın bu siyah beyazda hiç bi halt anlaşılmıyor.