1melekannesi3858 Kizlar pazartesi günü kontrole gittim doktorum hersey normal biseyin yok dedi fakat pazartesi gününden belli arada Sari akıntı oluyo kremsi Bi akıntı Nisan olabilir mi 31+2 haftalık.hamileyim.
Sevgi56 1melekannesi3858 yok nişan genelde pembe kırmızıya yakın oluyomuş, seninki normal akıntı, çok sarıysa enfeksiyon varmı diye baktırabilirsin
_nigarr24_ 1melekannesi3858 kremsi nişan değil. Nişan şeffaf oluyor. Ayrıca rengi önemli değil,yeşil bile olabilir. En önemli özelliği şeffaf jöle kıvamında olması
1melekannesi3858 Sevgi56 canım bazıları diyoki Sari da gelebiliyo felan çok Sari değil ama ne biliyim böyle krem gibi hafif sarıyı anımsatıyor normal beyaz akıntı vardı kontrol günüde suyu az tükettim onun etkisi ile renk mi değiştirdi anlamadım.vallaha
Merveee_56 1melekannesi3858 canim Nisan bildiğim kadarıyla normal gördüğümüz akıntıdan daha fazla geliyor ve kremsi yapıda değil sümüksü yapidaymis ister istemez fark ediliyormuş
1melekannesi3858 Merveee_56 Hım valla ne biliyim canim korktum açıkçası ama Nisan olduğunu da sanmıyorum ya netten baktım bende öyle bisey gelmedi misal nette resimleri var da
1melekannesi3858 Merveee_56 zaten bana eninde sonunda hastane gözüküyor mecbur gidecem onda söylerim doktora ayaklarım.asiri derecede şişiyor odem topluyorum
Sevgi56 1melekannesi3858 tansiyonun nasıl peki canım ödem varsa dikkat et tansiyon ve idrardaki proteine