Yrgnnnnnn ben iki tane penye aldım üç tane müslin aldım oğlumdan kalma iki tane daha müslin var ben nasıl sarcam diye düşünüyorum bu ay sonu doğacak sarabilceğimi sanmıyorum islik olur hep ama ilerde lazım olcak tabi penye de alın derim ben nohut battaniyede aldım iki tane penye aldım alınmalı bence akşamalrı serin oluyo bi yerlere gidersek örterim diye