Merhaba sevgili annişler. Bu cuma 36.haftaya giriyoruz. Herşey normal ilerliyor şimdilik bebeğin pozisyonu vs. Çatı muayenem olmadı henüz ama normal doğum istiyorum. Etrafımda çok tavsiye ediyor. Fakat ben çok korkuyorum. Bilinmemezlik beni deli ediyor. Çok rahat atlatanların hikayelerine denk geldim fakat zor atlatanlar ve kesik ağrısı yaşayanlar da olmuş. Ben de panik atak ta var fakat cesaret gösterebileceğimi düşünüyorum. Sizce ne yapmalıyım bana birşeyler söyler misiniz?🎈🍀🎈🍀🎈🍀🎈🍀