Kızlar çok önemli değil ama merakımdan soruyorum. Dün doktora gittim 8+1olarak ilerliyodum doktor 8+3 dedi. Neye göre degisiyor? Mesela önceki ultrasonda tam hesapladigim gibi çıkmıştı bunda 2 gün önde gidiyo olarak çıktı. Cihaz mi bebiş mi etkiliyo bu durumu?